Ne podcenjuj malih problemov, ker imajo potencial, da postanejo veliki.
Pregovor
Informacije, vsebine in gradiva, ki se nahajajo na spletnem mestu www.robertzupancic.si/kvantna-psihologija-in-osebnostni-razvoj, lahko uporabnik spletnega mesta prenese s strežnika ali jih natisne oziroma jih shrani na podatkovni nosilec izključno za svojo osebno uporabo, v nekomercialni namen, pri čemer izrecno ne sme spreminjati nobenih označb o avtorskih pravicah ali drugih obvestil o pravicah intelektualne lastnine.
Vsaka druga oblika uporabe vsebin spletnega mesta www.duhovna-akademija.net (kot je npr. kopiranje, reproduciranje, distribuiranje in podobno) v komercialne namene, brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika spletnega mesta www.duhovna-akademija.net, SUPERLATIV, Robert Zupančič s.p., Kvedrova cesta 5, 1000 Ljubljana, je prepovedana!
Prijavitelj se na izobraževalni dogodek – webinar prijavi z izpolnjeno prijavnico, ki je lahko v elektronski ali v tiskani obliki. Prijavitelj jamči, da so vsi navedeni osebni podatki pravilni in ponudniku izobraževanja, SUPERLATIV, Robert Zupančič s.p., Kvedrova cesta 5, 1000 Ljubljana, dovoljuje ravnanje z njimi v okviru določb o varovanju osebnih podatkov. Prijava je dokončna z njenim dospetjem k ponudniku oziroma, ko ponudnik obvesti prijavitelja, da jo je prejel ter mu potrdi rezervacijo prostega mesta na izobraževalnem webinarju. Prijava na izobraževalni webinar je za prijavitelja obvezujoča in ga obvezuje k udeležbi ter plačilu izobraževalnega webinarja, oz. k spoštovanju določil o odpovedi izobraževanja.
S prijavo na plačljive izobraževalne webinarje se prijavitelj obvezuje poravnati znesek za webinar v skladu z veljavnimi pogoji in cenami, ki so navedene v ceniku ter spletnih straneh pri posameznem webinarju, na katerega se prijavlja.
Prijavitelj na plačljive izobraževalne webinarje se obvezuje poravnati prispevek za webinar v enem obroku, če ni drugače dogovorjeno in potrjeno z dokumentacijo, na poslovni račun SUPERLATIV, Robert Zupančič s.p., Kvedrova cesta 5, 1000 Ljubljana, ki je odprt pri DH d.d. (IBAN SI56 6100 0001 9633 632).
Plačan znesek za webinar ni prenosljiv na tretjo osebo in tudi ne na drug webinar, pač pa izključno le na prijavitelja, ki je vpisan na prijavnem obrazcu oz. se je kako drugače prijavil na izobraževalni webinar. Izjema je le prijava na serijo webinarjev, ki trajajo dlje časa in bi prijavitelj zaradi kakršnihkoli vzrokov prenehal spremljati webinarje. V tem primeru lahko v pisnem dogovoru s ponudnikom svojo udeležbo prestavi na poznejši termin ali pa svoje mesto odstopi tretji osebi, pri čemer mora o tem pisno obvestiti ponudnika izobraževalnih webinarjev, prav tako pa tudi sporočiti ime in priimek ter kontaktne podatke tretje osebe, ki ji je odstopil svoje mesto.
V primeru zamude s plačilom ima ponudnik storitev pravico obračunati pogodbene zamudne obresti v višini 13% letno, ki jih mora prijavitelj plačati poleg glavnice.
Vsakršna korespondenca po elektronski pošti se šteje za uradno potrditev dogovora in ima ob morebitnih usklajevanjih lahko vlogo dokazila in/ali potrdila sklenjenega dogovora.
Prijavitelj na izobraževalne webinarje ima pravico prijavo na izobraževalni webinar preklicati oz. odpovedati, če izvajalcu izobraževalnih programov SUPERLATIV, Robert Zupančič s.p. v roku najmanj tri (3) dni pred začetkom izobraževalnega webinarja pisno po navadni ali elektronski pošti sporoči, da odstopa od prijave (v skladu z določbo 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov) ter je tudi ponudnik izobraževalnih webinarjev potrdil, da je prejel poslani preklic. Manipulativni stroški v tem primeru znašajo 30,00 EUR (DDV ni obračunan, ker ponudnik izobraževalnih webinarjev ni DDV zavezanec). Poznejši preklic prijave ni mogoč, v primeru, da prijavitelj udeležbe na izobraževalnem wsebinarju ne odpove pravočasno, pa nosi riziko plačila celotne vrednosti izobraževalnega webinarja.
Poznejši preklic prijave ni mogoč niti v primeru prijave na serijo webinarjev, ki jih izvajalec izobraževalnih programov izvaja v več delih oz. izobraževalnih modulih. V kolikor prijavitelj zaradi karkšnihkoli vzrokov (sem je všteta tudi višja sila) ne želi ali ne more nadaljevati s spremljanjem serije webinarjev, lahko v pisnem dogovoru s ponudnikom izobraževalnih webinarjev, prestavi spremljanje izobraževalnih webinarjev na drug razpoložljiv termin ali pa svoje mesto odstopi in prenese na tretjo osebo, pri čemer mora ponudnika izobraževalnih webinarjev pisno obvestiti o tem ter mu sporočiti ime in priimek ter kontaktne podatke tretje osebe, ki ji je odstopil svoje mesto za spremljanje izobraževalnih webinarjev. V vsakem primeru pa je dolžan plačati celoten znesek vrednosti izobraževalnih webinarjev, na katere se je prijavil.
V kolikor prijavitelj zaradi kakršnihkoli razlogov želi razdreti paket HSETM (HSETM Basic ali HSETM Master) ali PDTM, na katerega se je prijavil, mora pisno po navadni ali elektronski pošti sporočiti, da razdira paket HSETM ali PDTM, na katerega se je prijavil. Dokončno razdrtje paketa HSETM ali PDTM se upošteva, ko izvajalec izobraževalnih programov prejme od prijavitelja izpolnjen in poslan obrazec za razdrtje paketa HSETM ali obrazec za razdrtje paketa PDTM. Na osnovi izpolnjenega in poslanega obrazca za razdrtje paketa HSETM ali PDTM, se paket HSETM ali PDTM, na katerega se je prijavil prijavitelj razdere ter pripravi specifikacija že realiziranih storitev, ki jih je vključeval, po rednem ceniku. Cena posameznega modula programa HSETM znaša 480,00 EUR. Od celotnega zneska vrednosti posameznega paketa HSETM ali PDTM se odšteje skupni znesek že realiziranih storitev po rednem ceniku za posamezno že realizirano storitev. Prijavitelj je dolžan plačati ta znesek v celoti v enkratnem znesku, tudi, če je prijava na paket vključevala obročno plačilo. Pri razdrtju paketa HSETM ali PDTM , na katerega se je prijavil, je prijavitelj dolžan doplačati še stroške razdrtja in ostale manipulativne stroške v višini 10% vrednosti paketa HSETM ali PDTM, na katerega se je prijavil.
V primeru, ko posamezna storitev iz paketa vključuje serijo izobraževalnih webinarjev, ki so združeni v posamezne module, se za realizirano storitev šteje prvi poslani izobraževalni webinar iz posameznega modula, ki ga je prijavitelj tudi dolžan plačati v celoti, obveznost izvajalca izobraževalnih programov pa je, da prijavitelju dostavi vse webinarje, ki so vključeni v posamezen modul, na katerega se je prijavil prijavitelj.
Pri razdrtju paketa HSETM Master, ki vključuje tudi Quantec® podporo, jo lahko prijavitelj prekine šele po tretjem preteklem ciklu Quantec® podpore, nasprotno je dolžan poravnati strošek paketa Quantec® Basic v višini 120,00 EUR, ki vključuje analizo stanja ter izdelavo podpornega terapevtskega programa (Zdravilni list).
Izvajalec izobraževalnih programov si pridrži pravico razpisani izobraževalni webinar odpovedati ali ga v dogovoru s prijaviteljem izvesti v drugačnem terminu kot je to prvotno načrtoval. Ponudnik izobraževalnih webinarjev se zaveže, da bo prijavitelja o tej spremembi pravočasno obvestil in mu v primeru odpovedi izobraževalnega dogodka oz. prestavitve termina s katero se prijavitelj ne bi strinjal, brezobrestno povrnil vse že plačane obroke oz. celotno vplačano kotizacijo.
Prijavitelj z izpolnjenim in odposlanim prijavnim spletnim obrazcem jamči, da je vpisani elektronski naslov njegov izviren (lasten) elektronski naslov. Prijavitelj dovoljuje ponudniku ravnanje z njim v okviru določb o varovanju osebnih podatkov. Prijavitelj ima od ponudnika kadarkoli pravico zahtevati izbris njegovega elektronskega naslova iz baze prejemnikov e-obvestil. Prijavitelj lahko izbris iz baze prejemnikov e-obvestil opravi tudi sam, ali z uporabo prijavnega/ odjavnega spletnega obrazca, ali s potrditvijo možnosti odjave, ki se nahaja v vsakem poslanem ponudnikovem e-obvestilu. Ponudnik pošilja e-obvestila 2 x mesečno, in sicer vsako drugo sredo tekom dneva.
Za morebitne spore iz naslova uporabe spletišča in poslovnega sodelovanja se uporabi slovenska zakonodaja. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.
Za vsa vprašanja v zvezi s temi splošnimi pogoji se obrnite na info@robertzupancic.si ali izpolnite kontaktni obrazec.